Tuby od rozpustných léků

 Tuby od rozpustných léků jsou jistě skvělá věc. Podobně, jako do injekčních stříkaček, se do toho dají stavět různé sondy, protože to má vhodný tvar do ruky, dají se do toho stavět různé antenní předzesilovače, protože je to vodotěsné, je to zkrátka univerzální materiál, který vzniká bez dalších nákladů, je to odpad, který se dá využít. No a dá se to využít i na skladování různých věcí, v mém případě to byly vrtáky. Vypadá to jako úžasná myšlenka, krásně se do toho vejdou, ta tuba určitým způsobem brání jejich poškození, navíc ještě máte nahoře pohlcovač vlhkosti, skvěle, jenže. Jenže tu tubu musíte pořádně vytřít, vypláchnout, znovu vytřít atd. Když jsem totiž vyklopila z tuby po nějakých vitamínech vrtáky obalené lékovým prachem došlo mi velice rychle kde se stala chyba. Ten prach je navíc kyselý, no, ještěže mne napadlo to zkusit i vysypat poté, co jsem to tam naládovala. Takže ano, použít tu tubu je jistě dobrý nápad, ale je potřeba se ujistit, že to člověk cpe do opravdu vyčistěné tuby. No, tak jsme se zasmáli a mě teď čeká divoké čistění a mazání vrtáků.

Komentáře

  1. ;-) Tuby používam od "mládí", ešte keď sa u nás takto predával ako jediný myslím Celaskon, ale vždy tak nejak automaticky som ich vyplachoval dobre vodou a následne tam ešte nacpal servítku, aby som ich dobre vysušil. Človek sa učí na vlastných chybách a kto nerobí chyby, nič sa nenaučí. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat