JPLABS na aukru

Jen takové varování. Na aukru pod účtem JPLABS někdo prodává fotografie měřicích přístrojů, které se na aukru v minulosti prodaly. Je to viditelně past na lidi, kteří se chytí toho, že to někdo posílá dál a sekl se s cenou (má všechny fotky za 100Kč) a zaberou (což je taky takové uh-eh). A pak jim příjde mailem toliko fotka. Obdobně postupuje i s fotkami historické výpočetní techniky a není vyloučené, že se okruh jeho aktivit bude s časem rozšiřovat. 



Ten člověk nabízí i vývoj v oblasti elektroniky a občas prodává i nějaké přístroje. Myslím si, že schopný vývojář či seriozní prodejce měřicí techniky asi nemusí sbírat drobné po stokorunách sice teoreticky legálním, avšak krajně nečestným, způsobem, nicméně to je můj názor, který Vám samozřejmě nechci nijak podsouvat. Chci Vám říct jediné: Než kliknete na Kup teď, tak si dobře přečtěte co kupujete. Na světě jsou strašní sráči…

A pokud se ptáte, ne, nenaskočila jsem na to, spíš mě to vysírá tím, že si opravdu chvíli myslím, že tu věc někdo posunuje dál a pak zjistím že… 

Update:

Tak teď jsem se fakt lekla, toto byl close call. Přišel mi následující e-mail:


 Ten e-mail vám příjde, když se sníží cena něčeho, co máte na aukru ve sledování. Přece si nedám do sledování nějakou předraženou fotku, nejsem přece blbá. No, takže vážení přátelé, jsem blbá, protože jsem si celou dobu myslela, že mám ve sledování YIG oscilátor, pro který jsem v daný moment sice neměla využití, ale bylo to řekněme za velice nízkou cenu, myslela jsem si, že se někdo za drobné zbavuje součástí věci, která zemřela, to bývá za nízké ceny jelikož se na to nedá dát záruka a je to celé krapet loterie ve které vyhrajete v nějakém procentu případů. Takže řekněme, že by to nebyla bezdůvodně nízká cena. Nakonec jsem se rozhodla že do toho nepůjdu, protože mám v různém materiálu už dost peněz a další peníze stojí jejich skladování, čili pokud člověk nemá nějakou jasnou představu co s tím, je lepší to nechat někomu jinému, který ji třeba má. V prvním zaujetí jsem si to dala do sledování, no a už to tam zůstalo, protože cokdyby přišlo nějaké osvícení.

Podstatná je jiná věc. Když jsem to dával do sledování, byla jsem si stoprocentně jistá, že to byl YIG oscilátor, nikoliv fotka. Buď tam to - foto tehdy nebylo, nebo jsem se prostě sekla a jen náhoda mne zachránila od vyhození 1200Kč. Já jsem (tuším na tumblr) tvrdila, že toho člověka nemíním řešit dokud se neseknu, jenže to se právě stalo. Já upřimně řečeno nevím co přesně se stalo, buď jsem fakt blbá a toho - foto jsem si nevšimla, nebo je tady i druhá možnost, sice, že ten člověk prodal za 1200Kč YIG oscilátor mimo aukro (nebo obešel aukro, což je sice proti pravidlům, nicméně technicky to možné je) a prodej na aukru konvertoval na prodej fotky. Jedno z toho se stalo. Ještě si to přes noc rozmyslím, ale patrně na to téma budu komunikovat s aukrem. Ono to stejně k ničemu nepovede, to je mi jasné.

Komentáře