Zabijte je všechny!

 Hlavně pak dřív, než bude pozdě! Koho? Všechny poblblé internetové recenzenty. Zuřím! Sorry, bude to osobní… Ono to začalo už loni, kdy jsem si koupila elektrický šroubovák v Lídlu. Nikoliv akušroubovák, ale elektrický šroubovák. Vyjímečně to v Lídlu měli (jinde jsem to neviděla), to i přesto, že všichni tady ti vynálezci a recenzenti tvrdí, že je to k ničemu, protože jedině akunářadí, abyste se samozřejmě museli starat o akumulátory, což v případě, že to potřebujete jednou za půl roku je fakt úžasná věc. No, ale určitou úlitbu internetovým bohům tam udělali, ta blbina má 7m (!!) dlouhý přívodní kabel! No, tohle vyřešily nůžky, protože přívodní kabel delší než metr je prostě moc dlouhý, neb tím, že jeden konec nemáte volný, se to začne zamotávat. Jako 7 metrů, proboha k čemu? Ovšem vynálezci typu Bekr se budou rozplývat nad tím, jak to má krásně dlouhý přívoďák, jako to dělal u jakési svářečky. A mě z toho mohl šlak trefit…ostatně jako každého, kdo tu radost bude rozmotávat. Hlavně to je na délku delší než místnost, ježišmarjá!

No tak dnes došlo i na mne, koupila jsem si multimetr od UNI-T, konkrétně UT125C. Proč? Protože je to malé, dá se to snadno zahodit do kabelky a je to připravené když to bude potřeba, jelikož kdykoliv někam jdu, extra pak na společenskou návštěvu, někdo pravidelně začne řešit opravu nějakého zgarbu, takže krom šroubováku, nože, klíče na rozvaděče a podobných věcí teda budu nosit i multimetr, ale to je prostě osud a celkově je to vedlejší. A zase ti stejní lidé! Řeší hlasitost pípáku. Pípák je něco, co nepoužívám, takže mě to netankuje, ale ta věc bohužel pípá i při přepínání rozsahů a neskutečně mě irituje, protože ta věc piští s hlasitostí 92dBA což je tak na úrovni rozběsněné motorové pily, sbíječky, či podobné radosti. Ať s tím jdou do prdele, copak v takovém prostředí někdo dělá něco s elektronikou? Co je to za nesmysl? To má mit strop 50dBA, protože to řekněme odpovídá hodně hlasité řeči. Bože z tohoto by člověku rupla hlava! Jenomže když pak něco má těch 50dBA (tuším to měl nějaký Fluke), tak je to samozřejmě úplně špatně, protože on to neslyší. Marjá panno třífázová, to je hluchý nebo jak? No asi je, ale hlavně že bude řešit zvukové kodeky.

Fascinují mě tito chytří lidé! Bohužel však mají vliv a to je problém. Oni rozumí filmu, oni rozumí svářečkám, oni rozumí elektronice, oni rozumí konzervaci jídla, oni rozumí doprdele úplně všemu, jako ostatně každý správný Terasky tlačící se do armády silou nemalou. Kruci fix, válku na ně! Hitlera! A červené vši! …

To jsem se zas krásně rozčílila…

BTW o tom měřáku něco napíšu, ale až ho trochu vyzkouším, to byl takový rychlý nákup na burze (kde mimochodem nebylo co koupit, buď jsem šla pozdě, nebo jsem zhřešila, nevím), prostě impulzivní jednání, ale líbí se mi to. Teda až na ten pípák, to je děs. Přemýšlím čím to utlumit, zkusila jsem to kaptonkou a to nepomáhá.

Komentáře